Регистрация на студенти в списък на заместващи учители

РЕГИСТРАЦИЯ НА СТУДЕНТИ В СПИСЪК НА ЗАМЕСТВАЩИ УЧИТЕЛИ
 
Mинистърът на образованието и науката г-н Красимир Вълчев информира в свое писмо 9104-78/ 18.11.2020 до висшите училища, че за да работи системата на предучилищното и училищното образование в епидемична обстановка, е налична информационна база за заместващи учители.
 
В тази връзка, се счита за целесъобразно създаването на резерв от кадри, в който да се включат всички студенти, които се обучават във висшите училища в професионални направления за придобиване на педагогическа квалификация.
 
Информацията за регистриралите се е достъпна за регионалните управления на образованието.
Студентите, специализантите и докторантите, които желаят да се включат в резерва от кадри, могат да направят своя регистрация с попълването на електронен формуляр.

Формуляр за включване в информационна база "ЗАМЕСТВАЩИ УЧИТЕЛИ" в случай на отсъстващ учител във връзка с COVID 19 (google.com)

#sTUdents

Докторантура в чужбина в европейския университетски институт

Европейският университетски институт (ЕУИ), базиран във Флоренция, създаден през 1972 г. на базата на междуправителствено споразумение от четири страни членки на Европейския съюз: Италия, Франция, Люксембург и Холандия, предлага обучение на докторанти по програми и научни изследвания в следните 4 области:

Прочети още...

Заповед 8 декември

Прочети още...

Конкурс за 25 стипендии „Гипсън“ по 2 500 лв. годишно

Международна фондация „Св. Св. Кирил и Методий“ в сътрудничество с Американска фондация за България, САЩ обявяват конкурс за 25 стипендии „Гипсън“ по 2 500 лв. годишно за студенти с високи академични постижения, чиито семейства имат ниски материални възможности, записани първи курс в университети в България през учебната 2020/2021 година.“

ЛИНК към конкурса и условията.

Срок за подаване на документите: до 23 ноември 2020 г.
Място на подаване: Фондацията, София, бул. „Цариградско шосе“ № 113А или по пощата на хартиен носител (важи клеймото) (Документите се подреждат по описания в точка II ред).

 

Плащане на дължимите суми на студенти, настанени в общежития.

Уважаеми студенти,

Срока за плащане на наеми и консумативи е от 1-во до 10-то число за всеки месец.

Предвид епидимиологичната обстановка в страната Ви информираме, че дължимите суми можете да заплатите и чрез банков превод или EASY PAY по сметка с IBAN: BG02 IABG 7479 3100 4821 00; BIC: IABG BGSF.

Справка за дължимата сума можете да получите от Управителя на блока, в който сте настанени.

Като основание за плащане, моля напишете три имена, блок и стая. Снимка или сканирано изображение на платежното пратете на управителя на съответния блок, за да може да бъде отразено плащането.

Управител бл. 13

Даниела Христова 052 303 268, e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Управител бл. 18

Ирина Кирякова 052 303 466, e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Съобщение - за студентите в задочна форма на обучение, на които им предстоят изпити в MS Teams

Всички студенти разполагат с акаунти (и електронна поща Email) в домейна onlineedu (@onlineedu.tu-varna.bg).

Потребителското име е от вида Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., където XXXXXXXX e факултетния номер на студента, напр. Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

Първоначалната парола е от вида Student#XXXX, където XXXX са последните четири цифри от факултетния номер на съответния студент.

След първоначално влизане системата ще изиска смяна на паролата с друга - избрана от студента, като изискванията за новата парола са дължина поне 8 символа с малки и големи букви, цифри и специални символи.

Информация за работа с Teams може да бъде достъпена на адрес https://docs.onlineedu.tu-varna.bg/

При проблеми с влизането в системата, моля потърсете съдействие на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Възможност за реализиране на виртуални мобилности по ЕРАЗЪМ+ от академичния и административния персонал

В усложнената пандемична обстановка програма „Еразъм+“ предоставя възможност за провеждане и на т. нар. виртуална мобилност. При нея, за разлика от обичайната физическа мобилност, не се получава грант по програмата и не се посещава приемащия университет. Тя се отнася за всеки представител на академичния и неакадемичния персонал на ТУ-Варна и има същия принос към актива на участника.
С цел допълнително мотивиране, всеки участник ще получава по 50 евро бруто за всяка една проведена и отчетена виртуална мобилност, без ограничение на техния брой.
Желаещите да се възползват от тази възможност, следва да установят контакт с желания от тях приемащ университет и да запитат,  дали при тях се предлага тази опция и при какви конкретни условия.
Следва се тяхната и обичайната наша процедура за подготовка на мобилността.  Същата се отчита със сертификат, издаден от приемащия университет и представен от участника в Еразъм офиса на ТУ-Варна.
За допълнителни разяснения, моля да се обръщате към инж. Сергей Димитров на тел. 0878 148 137, или Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..