Рекламната кампания на ТУ-Варна продължава активно и през летните месеци с нова визия. 30-секунден видеоклип ще бъде излъчен в някои от предаванията с най-висок рейтинг на БНТ 1 от 9 до 14 юни, а едноминутна версия ще се завърти във Facebook и YouTube канала на ТУ-Варна от 15 юни. Рекламният формат е изключително предизвикателство, защото изисква изключително синтезирано и същевременно атрактивно и информативно да бъдат съчетани послание и факти за университета, които го правят уникален и притегателен за младите хора.

Продуцент на клипа е ТУ-Варна в лицето на ректора – проф. Венцислав Вълчев, чиято заслуга е и самата идея университетът да стъпи по-смело в „голямата“ реклама и да покаже в един динамичен формат възможностите и мисията си. Идейният проект за клипа е разработен от отдел „Маркетинг, реклама и комуникации“, а професионалното изпълнение е на Петър Петров от Sky Pictures Bulgaria. Фотограф, оператор, опитен пилот и парашутист, Петър е работил за световни медии като Асошиейтид Прес, National Geographic, Ройтерс, Франс Прес и много други, а визуалните му проекти в България го отличават като изключителен иноватор. Той е и автор на рекламния клип на специалност „Корабни машини и механизми“, продуциран от катедра ККММ и излъчен с изключително висока оценка в ТВ „Европа“ и с десетки хиляди гледания и позитивни отзиви в социалните мрежи.

Студентите от ТУ-Варна, които участват в новия рекламен клип, доказаха, че бъдещите инженери имат и харизма, и талант и се справиха абсолютно професионално пред камерата. Християн, Николай, Веселин, Розалия, Камелия, Денислав, Георги и Златин, както и преподавателите в кадър, дават естествено, свежо и непринудено звучене на рекламния формат. Специален гост в клипа е 12-годишният Борис, ученик от ОУ „Захари Стоянов“ във Варна. Шестокласникът се занимава активно с ветроходство, роботика, астрономия и информатика и след края на снимките категорично заяви, че след време ще учи в Технически университет – Варна. Гласът зад кадър е на актьора от Държавен куклен театър – Варна Боян Стоянов.

Клипът е заснет с камера Arry Alexa Mini и Panasinic GH 5, жироскопична стиойка DJI Ronin, дронове DJI Inspire 2 и DJI Mavic 2 Pro. Заснемането, монтажът и озвучаването бяха реализирани в свръхкратък срок от идеята до финалния кадър - общо за 20 работни часа, за да бъде включен в рекламната схема на БНТ 1 в седмицата, когато е разгарът на кандидатстудентската кампания.

Излъчванията в националния ефир стартират в рекламите на топ коментарното предаване „Студио футбол“ - от 21 часа в неделя по време на финала на УЕФА Лига на нациите, пряко предаване от Порто, Португалия и в понеделник в същия час за срещата България-Косово от УЕФА Европейски квалификации. Рекламният клип ще достигне и до аудиторията на „Стани богат“ на 12 юни, сутрешните новини на БНТ във вторник, „Спорт ТОТО“ в четвъртък и публицистичното предаване „Още по темата“ в петък.